Fredag igen!

Nu är det Fredag igen. Tycker det alltid är Fredag eller Måndag. Alla andra dagar bara försvinner liksom.
Skönt är det iaf. Vet inte riktigt vad jag vill göra denna helg.
Förra helgen var jag på kalas. Det var super najs.

Roligt att träffa folk man inte sett på år och dar känns det som.
En gullig grej som jag fick var ett Sms där det stod:

Du är fortfarande min nr1.

Synd bara att han har tjej, och att jag är tafatt. Hade honom för en herrans massa år sedan, men då dög det inte. Jag vet iof inte om det skulle duga nu heller. Känns som att det bara är killar med flickvänner som vill "umgås" med mig. Eller så är det jag som tycker det är enklare då. Inga krav och inga måsten. Så länge man inte blir kär.
Jag har väldigt svårt att bli kär och de som jag blir det i ska känna sig väldigt speciella.
Jag blir förälskad i folk, men det brukar snbbt gå över.
Synd kan jag tycka ibland. Känns som att man aldrig kommer träffa den rätte.
Men som det sägs, en vacker dag kommer det hända.

Jag vill ha man och barn och hela kittet, men det vågar jag inte erkänna för mig själv. *fniss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0