Jag fick..

Jag fick frågan tidigare idag om du fanns med i min önskebild?

Självklart, har du funnits med i min önskebild. Allt annat hade ju varit skitsnack.
Jag var med dig utav en anledning. Den anledningen var att jag trodde att vi var rätt för varandra.
Vi skulle leva vårat liv tillsammans.

Något var det som gjorde att det aldrig blev så. Jag försöker gå vidare.
Jag har gått vidare men ibland får man bara en sådan realitycheck, att man slungas till någon annan värld.
Jag vill gärna tro att jag är stark och klarar mig själv. Men när jag pratade om det vi haft kom tårarna.
Jag trodde att de var slut, att det inte fanna något mer att tömma, men tydligen hade jag fel.

Nånting finns kvar..Eller är det bara drömmen av något som kunde ha varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0