Varför?

Jag förstår inte riktigt varför du gör så här?
Vad är det du får ut av det?
Jag försöker leva mitt liv, gå vidar och vara lycklig.
Varför tillåter inte du det?
Jag vet inte ens om jag vill vara vän med dig. Har tänkt och tänkt på det och försökt komma på svaret.
Vad får jag ut av vår vänskap? Inte så mycket, förutom en hel massa krav och magont.
Varför var du tvungen att skicka det smset till mig? Ville du att jag skulle få dåligt samvete, sätta press på mig?
Du vet att någonstans i mitt hjärta kommer jag alltid ha någonting kvar som kommer påminna om honom.
Men att du ska spela på mitt samvete är bara elakt.

Jag tänker inte ta åt mig och jag kommer göra det som känns rätt i mitt hjärta.
Svaret kommer bli nej!
Om det hade funnits något intresse hade jag fått respons för länge sen.

Jag vill inte något mer. Och jag tycker att det inte var snällt utav dig.
Speciellt inte på sätter du formulerade dig. Du sätter mig i en sådan situation att om jag inte gör det så bryr jag  mig inte. Så kommer det aldrig att vara, det är bara andra spelregler nu.

Jag är glad och lycklig och vill fortsätta vara det.
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0