Don't take it easy

Dagarna har blivit kortare, men samtidigt längre. Jag ser ljuset i tunneln.
Trodde jag skulle befinna mig i nattsvart mörker längre. Det är konstigt hur fort det kan svänga.
Från svart till vitt, från högt till lågt, från åska till solsken.

Det är inte över förrän det är över. Det sitter djupt i mig ännu. Kan inte bara glömma.
Ett förtroende krossas så lätt. Svårt att ta sig tillbaka där man en gång varit.
Jag kämpar vi kämpar alla kämpar. Finns viljan så ska det nog gå bra.

And-if-you-do-me-right
I'm-gonna-do-right-by-you
And-if-you-keep-it-tight
I'm gonna confide in you
I-know-what's-on-your-mind
there-will-be-time-for-that-too
if-you-hang-with-me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0