If my word could express..

Hur mycket jag faktiskt tycker om dig. Om du kunde förstå hur mitt hjärta slår för dig.
Men det är bara ord, ord som alltid förblir just ord. En känsla i min kropp som jag försöker projicera på dig.
Kommer du någonsin förstå eller känna mina känslor.

Jag lär mig mycket av att vara med dig. Inte bara om dig utan även om mig sjäv. Sakta lär jag mig att lita på någon igen. Jag har aldrig tvivlat på dig, aldrig. Men många tankar sitter i mitt egete huvud, men för var dag som går får jag träna lite mer och mer. Jag älskar det och jag älskar tiden med dig. Jag vårdar den ömt, tid är ju det enda man har. Men tänk om den tar slut? Jag vill inte sitta imorgon och känna att jag inte gjort mitt bästa, speciellt inte när det gäller dig. Du är alldeles för speciell för det.

Jag är tacksam över att ha träffat dig, någon som lyssnar och förstår. Inte tar mina ord och gör något negativt av dem. Jag är tacksam över att du har valt mig.

Jag hoppas bara att du förstår vad du faktiskt betyder för mig. Du. Mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0