Skön helg!

Denna helgen har varit väldigt trevlig. Över förväntan faktiskt.
Har haft massa tid med mina vänner. Blivit dåligt med det på sista tiden, då jag tränar och umgås med min älskling. Finns lite tid över, men jag gör mitt bästa. Men som sagt, denna helg har jag spenderat med mina fina vänner.
Glad är jag över att jag har dem.

Ätit halloumisallad, druckit vin, varit på Ikea, ätit Ikeakorv, varit hos mor min och druckit kaffe, varit på krogen, druckit öl och tequilashots, dansat, njutit i solen, tänt ljus på kyrkogården, ätit dumplings, färgat håret, haft myskväll framför tv'n. Mycket har hunnits med under helgen. Som jag gillar det helt enkelt. Har lite svårt att bara ta det lugnt hemma en hel dag.  

Nu är det en ny vecka med nya tag. Träning idag...Kämpa kämpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0